pasaklisinkukuli Memnun musunuz rahat mı gözlükten cok sıkıldım artık biraz miyop var ama astigmatım yüksek 2.25 sanırım
Angellove94 pasaklisinkukuli bende az derece de astigmat var sadece sol gözümde ama miyop yuksek -3 kullanıyorum lens iki gözümde de normalde -3.5 astigmat olan gözümü rahatsız etmesin diye derecesini düşük alıyorum 12 yıldır şeffaf lens kullanıyorum çok memnunum arada renkli de kullanıyorum özel günlerde düğünlerde vs lensin gözün derecesini yükseltmediğini söyledi doktor bu yönden iyi bence temiz ve düzenli kullanırsan sıkıntı yaratmıyor
ZmrNsa09 pasaklisinkukuli ben ne gözlük ne de lens kullaniyorm..şöyle anlatiyim astigmatm var sol göz 3.75 falan ama sag 0.50 görmem de bi sıkntı yok herseyi net goruyorm ama sağ gözümü kapatp sol gözmle baktgm zaman bulanik görüyorm..tabi normal hayatta tek gözle degilde cift gözle hayatima devam ettigm icin sorun olusturmuyo..bende napsam bilemedm
Ococila Bnde çok memnunum dışarı çıkarken lens evdeyken gözlük kullanıyorum ama lens çok çok daha rahat gözlüğe göre
Prinz_und_Mutter Bende miyop astigmat vardi lens almistim aylik olanlardan kullan at degildi yani gayet rahat oluyor tabiki ama bazen gözde batma yada kayma falan olunca rahatsız edebiliyor yaklaşık 3,5 sene önce lazer oldum memnunum
Prensesimlina Gamze225 herhangi bir başka göz probleminiz var mıydı acaba benim korneam ince olduğu için çizmemişlerdi Bursa dünya göz de korkutmuştu doktor beni ☹️
Gamze225 Prensesimlina miyop astigmat vardı canım korneam ameliyat için uygundu benim ince değildi ondan dolayı ameliyat oldum ince ise korneya olmuyor evet
Gamze225 pasaklisinkukuli ben de çok korkuyordum ama artık lens’den gözlükten o kadar sıkılmıştım ki sürekli gözlerim enfeksiyon kapmaya başlamıştı lensten dolayı zaten ameliyata girmeden önce bir tane ilaç veriyorlar uyuşturuyor seni yani böyle sakin bir insan oluyorsun 5 dakikalık bir işlem sonrası bir 10 gün kadar zor sonrası mucizevi bir şey Allah kimseyi gözüyle sınamasin
Prensesimlina Gamze225 evet gidicem inşallah internetten araştırıyorum no touch lazer diye bir sistem varmış ince kornealılarda olabiliyormuş fiyatları hiç bilmiyorum ama daha mı pahalı olur ki
Gamze225 Prensesimlina bende noucht lazer oldum yaklaşık 4 sene önce 7 milyara falan olmuşt siz Ankara’da yaşıyorsanız doktor tavsiye edebilirim çok iyiydi doktorum
Annesininpasisi-07 Bende yeni başladım lens kullanmaya aşırı rahat bişey takmak çıkarmak ilk gün bir saatimi aldı ama şimdi takıp cıkarabiliyorum hijyene dikkat edildiği sürece bı sıkıntı olmaz inşallah evde gözlük dışarda lens kullanıyorum aylık olanlardan aldım bir yıllık
ZmrNsa09 OzlemCann hayir almadm dedigim gibi bana hic zarari yok agri falan yok görmemde bi sorunda yok