Mrv_cnl oğlum özellikle hırçın olduğu dönemde yapardı bişeye sinirlendiğinde. Durup dururken hiç yapmazdı. Yapmaya başlayınca dikkatini başka yere verdiriyorum. 2,5 yaşında da eliyle vuruyordu istediği olmadığı zaman bu sefer espiriyle öyle olmaz daha sert vur dediğimde hayır vurmiycam diyip duruyordu. Çok şükür şimdi geçti unuttum.