Merhaba güzel anneler 1 ay 6 günlük bebeğim var ilk zamanlar sütüm az geldiği için ve kilosu düşük olduğu için mama verdim ama sütümü arttırıp mamayi azaltmak istiyorum imom latte takviye kullanıyorum bestlak damla ve bol su tüketiyorum 3 lt ye yakın ama meme de uyuyo ve yeterince doymuyor sonra ağladığı için mama veriyorum o şekilde doyuyor bu durumu yaşayan var mı ne yapmam gerek strese girmek istemiyorum ama çok üzülüyorum ne yapabilirim sütümü arttırmak için yardım lütfen