Feyzamm Merhaba hanımlar eşi jandarma astsubay olup asayişte çalışan var mı çalışma şartları nasıl şehir olarak nasıl
Dunyamsensn2008 Feyzamm Asayiş her türlü yoğun orayı bilemiyorum ama küçük bir ilçede olmamıza rağmen yoğun
Busrablt61 Feyzamm ısparta buyuk şehir degil o açıdan belki tatmin etmez ama mükemmel bir sehir hareketli öğrenci sehri özgürce dolasabileceginiz bir sehir tek sıkıntı soğuk ve kuru havası var
Feyzamm Seyturak eşimde araştıracak zaten ben kadınlar açısından zorluk derecesini sormuştum. Sonuçta onların çalışma hayatı da ev hayatınıda dolayısıyla etkiliyor
Feyzamm Busrablt61 bizde büyük şehir istemiyoruz zaten Tunceli’den geldik oradan alışkınız küçük şehire
Dunyamsensn2008 Feyzamm Yani benim esim 3 4 ise birden baktığı için ve sürekli bir ihbar sürekli bir şikayet hareket halindeler haliyle geç gelebiliyor bazen geldiği gibi geri gidiyor izin düzensiz böyle sizin iyi olur belki bilemem