Hayirli günler hanimlar sorum şu sizlere simdi 13 aylik kizim var nasipse 20 aylikken sütten kesmeyi düsünüyorum yani giderek sütümüz azaliyomu ilk zamanlara gore kizim suan en fazlaaa 10 dakika emiyo azaluyomu acaba yoksa aynimidir sabah sabah kaynanam canimi sıktı da tam kizim uyucek once emzirip sonra uyutuyorum aaa sende süt yok gibi dedi her halta burunlarinu sokmasalar olmuyo nefret ediyorum her halta burnunu sokanlardan 1senedir emziriyorum hala tahin ye pekmez ye deyip duruyu yo ikide bir sordugu soru sütün varmi🙄🙄🤬🤬