Berilikomunannesi Kolik bir bebeğim vardı hani şu sürekli ağlayan cinsten. 8 aylık olduk hal ağlıyoruz ağlayarak istiyoruz herşeyi. Bu döngüyü kıran kırabilen anneler.NASIL BAŞARDINIZ? Bizlere tavsiye verin lütfen
Hshsjshs Berilikomunannesi 13 ayi gecti kizim oyle boyle kolik degildi morariyodu o derece saatlerce agliyodu kolikligi bitti sükür ama huysuzlugu kaldi hala agliyo huysuz 1senedir evden cikamadim herseye agliyo mizliyo kendi oynamiyo bizim gecmedi huysuzlugu umarim sizin gecer
Gzdzeynep Berilikomunannesi pek geçmiyor diyebilirim. ilk dört ay kolik ağlamaları ile geçirdik. ama sonrası ağlak ve insanları zorlayan bir bebekti. şimdi 3 buçuk yaşında aşırı sosyal ama hala ağlak ve zorlayan aşırı hareketli dikkati çabuk dağılan bir çocuk. bizimkinin mizacı böyle sanırım.
Nimess57 Berilikomunannesi ağladığında istediğini hemen yapıyorsanız bence düzelmesi zor. Benim oğlumda kolikti ama hayırsa hayır istediği kadar ağlayabilir yine de hayırsa hayır. Diğer türlü en basit ağladığı şeylere ağlamadan anlatabilirsin susunca vericem falan diyordum ben şimdi 2 yaşında e tabi ağladığı şeyler oluyor çocuk neticesinde ama hayır dememe alıştı. Şimdi başkalarını kullanmaya çalışıyor daha çok babaaannesini falan 😂
Nur-2427- Berilikomunannesi benim kızım da kolikti 1 yaşından sonra hafifledi şimdi 2.5 yaşında iyi çok şükür
Berilikomunannesi Nimess57 canım krşkr anlasa hayır dediğimde ama maalesef anlamıyor daha çok küçük.her istediğini yapmıyorum tam olarak şöyle oluyor ağlıyor bırakıyorum ağlıyor krize giriyor bi gün 20 dk içli içli ağladı durmuyor yani ağlaması
Hshsjshs Berilikomunannesi ennn istedigim sey ya soyle kendi oynasa oyalansa dibimde aglayip durmasa herseye Allahh yardimcimiz olsun gecer bakalim beklicez baska yolu yok
Nimess57 Berilikomunannesi aslında anlıyorlar ve bizi zorluyorlar ben böyle düşünüyorum 🤷🏻♀️😂 dikkatini dağıtmaktan başka çare gelmiyor aklıma zamanla düzelir inşallah bi de konuşmaya kendini ifade etmeye başladıkçada zaten ağlamalar azalır inşallah