mikelenjelo35 Merhaba arkadaşlar 9 aylık bi kizim var .9. ayda kan verilecek bilgisi olan varsa yardımcı olabilirmi yanlız gitmem gerekiyor basedebilirmiyim cokmu ağlıyorlar.
Pinkbery mikelenjelo35 yalnız gitmeyin. Ben eşimle gittim hareketliler fazlasıyla. Sıkıca tutmak gerekiyor.ya hemşireler den yardım alırsınız yada mümkünse anneniz yada eşnizle falan gidin
Kuckadam mikelenjelo35 daha dun aldirdik tatlim ben igneye dayanamiyorum esim iki hemsire tuttu ben susturdum yuregim parcalandi kapida zor bekledim kanlari yavas akiyor 3 tup almis caniler hic sure bitmicek sandim 😞
Oznur mikelenjelo35 elinden alirlar buyuk ihtimal benimki baya agladi 3.5 aylıkken o kadar aglamamisti biraz da yatirdilar basinda insanlar diye
mikelenjelo35 Pinkbery bebek için olunca üç hemşire gelmişti ilk doğum yaptigimda ins gene öyle olur yoksa yandim
mikelenjelo35 Pinkbery bebek için olunca üç hemşire gelmişti ilk doğum yaptigimda ins gene öyle olur yoksa yandim
mikelenjelo35 Kuckadam çok zor olcak ozaman benim.kizda asla durmaz eşimin izin alma imkanı yok mecbur yanlız gideceğim
Kuckadam mikelenjelo35 eger saglik ocagi alirsa benim oglum hic aglmadi parmaginin ucundan bi damla aldi doktor hic tepki bile vermedi ben ayilip bayiliyorum bittimi gectimi diye hic anlamadim 😁
mikelenjelo35 Kuckadam olurlar diye umut ediyorum şimdi eşim gelse o benden beter bayılır tutamaz annem uzakta.o yüzden ben halledip dayanicam
ilkgoz_agrim mikelenjelo35 bizimde 9ayda bekliyo ebe bende nasıl edecem bilmiyorum bi ton ağlar kesin😩
mikelenjelo35 ilkgoz_agrim ya bana saglikocagina gitme büyük hastane daha iyi dediler bide bizim ebenin tayini çıktı yeni ebe geldi .bende hastaneyi çektim randevu aldım hem çok sorularım var ins bigunde basedebilirim
mikelenjelo35 ilkgoz_agrim ya bana saglikocagina gitme büyük hastane daha iyi dediler bide bizim ebenin tayini çıktı yeni ebe geldi .bende hastaneyi çektim randevu aldım hem çok sorularım var ins bigunde basedebilirim ilkgoz_agrim
mikelenjelo35 ilkgoz_agrim ya bana saglikocagina gitme büyük hastane daha iyi dediler bide bizim ebenin tayini çıktı yeni ebe geldi .bende hastaneyi çektim randevu aldım hem çok sorularım var ins bigunde basedebilirim ilkgoz_agrim ilkgoz_agrim ilkgoz_agrim
mikelenjelo35 ilkgoz_agrim haklısın bende istediğim doktora alamadım yoksa taa diğer haftaya atacak mecbur bu cuma olsun diye bu doktora aldım.
mikelenjelo35 ilkgoz_agrim haklısın bende istediğim doktora alamadım yoksa taa diğer haftaya atacak mecbur bu cuma olsun diye bu doktora aldım. ilkgoz_agrim
mikelenjelo35 ilkgoz_agrim haklısın bende istediğim doktora alamadım yoksa taa diğer haftaya atacak mecbur bu cuma olsun diye bu doktora aldım. ilkgoz_agrim ilkgoz_agrim