irem05 Kızlar merhaba, bebeğim 5 ay 15 günlük, 2 gündür grip hali var. Halsiz, sürekli hapşırıyor ve burnu akıyor. Burnunu temizliyorum sık sık emziriyorum başka ne yapmam lazım? Calpol vermedim çünkü ateşi şuan yok. Sizler neler yaptınız?
Maco_44 irem05 benim bebegimde öküsüryor balgam var🥺 Baya bi salgın şuan sen güzel beslenki bebegin hemen iğleşsin
bebegim86 irem05 calpol verik bence benim bebegimdr 3.5 aylık ates sorunumuz yok 4 saatte 1 parol ver dedi parol ve calpol ayni zaten. Hemen görür görmez icirmeye başlamıştım zaten ilerlemesin diye ama kac gündür hâla öksürük ve tıkanıklık geçmedi. Ben parol ates düşürücü degil mi dediğim de hayır grip icinde kullaniyoruz dedi. Bende burnunu sık sık temizliyorum bide parol veriyorum
Yagmur982 irem05 lütfen bı hastaneye götürün bizde de ilk öyle başladı ateşi falan yoktu ama burun tıkanıklığı halsizlik vardı 50 günlüğüz zature olmuşuz hastanede yatıyoruz suan
mammacitahll_1 irem05 İyi akşamlar benim kızımda 5 ay 20 günlük burnu tıkalı sık sıkı temizliyorum bir de yakınına lavanta yağı damlatiyorum varsa nane yağı
irem05 bebegim86 Bende gripken götürmüştüm o zaman ateşi çıkmadığı zaman verme demişti bana o sebeple vermedim. Ama verebilirim tabi ilerlememesi için. Çocuklar hasta olmasın yeter ki 🤲
Betullyilmaz_ bebegim86 parolu bize ağrı kesici olarak calpol u de ateş düşürücü olarak verdi doktorum gerekmedikçe oarol kullanma dedi ateş için alternatif olarak da pedifen verdi kızım 6 aylık
Betullyilmaz_ Dün gittim daha 6 aylık kızım burnunu sık sık temixle dedi birde augmentin şurup falan verdi
irem05 Betullyilmaz_ Umarım hemen iyileşir 🤲 Sık sık temizliyorum bende. Biz sanırsam daha 6 aylık olmadığımız için temkinli davranıyorlar
Betullyilmaz_ irem05 Allah razı olsun inşallah sizin bebisde hemen iyileşir Allah onları hastalıktan korusun çok kötü bir durum 😔 ooabilir biz ek gıdaya da geçtik ona uygun vermiş olabilir şurup ve öneri.. birde hava verin falan dedi ventolin hava 🌸
Melikeeee111 Dün gittik 5 aylık bebeğim öksürük burun akıntısı ve hapşırma var klamoks antibiyotik verdi onu kullandık bugün düne göre iyi
irem05 Betullyilmaz_ İbucold vermişti bize ama onu da pek önermiyorlar. Pedifenden hiç bahsetmediler olmadı yarın götürücem tekrardan sorarım 😑
Betullyilmaz_ irem05 bize de onu vermedi mesela demek ki ayrı oluyor her doktor tedavi 🌸 bir sorun isterseniz pedifen bizim atesimizi 10 dakika da düşürüyor parol da ağrıyı kesiyor direkt calpol daha az etkili oldu bizde pedifene göre