yapmaevladim Hanımlar evde mayalama beceremiyorum fırından hamur alsam ondan çiböregi olurmu ismi her yerde farklı bilindigi için resim bırakıyorum 😂😂
yuhumgeliy yapmaevladim bilmiyorum ama onun hamuru daha farklı bence fırındakiyle pişi güzel oluyor 😂
S_x_w yapmaevladim daha önce pişi yapmak için almıştım..fırın çalışana sormuştum pişi olur mu diye oluyor demişti..öyle pof pof (ben öyle seviyorum☺️) olmadı ama oldu yani kızarttım yedik🙈 çibörekte olur diye düşünüyorum..
Balim61 yapmaevladim içine bisy koyulyormu bunn?Pişi.degilmi bu norml.pisinin biraz büyüğünü yapmislr. Internet tatif bakin yogurn yda firindan alirken bunun yapilip yapilmiycagini sorun.Hersyn hamuru farkli yogruluyo sncta
yapmaevladim yuhumgeliy pişi değilmi bu zaten görseldekini aylar önce çekmiştim patates koydum içine birazda boş yapıyorum yanına annemler ikisinede pişi dediği için bende öyle diyorum da normalde ismi çibörekmiş😂
yapmaevladim S_x_w ya aslında denedim bende ama uzun zaman oluyo hatırlamıyorum bile nasıl olduğunu , hamurunu da unuttum nasıl yaptığımı o yüzden fırından mi alsam dedim
yuhumgeliy yapmaevladim bilmiyorum ama çibörek ince oluyor ortası şiş oluyır ama pişi puf puf kalın olıyor aynı şey değil bir de bibörek kıymayla yapılıyor. Siz bir deneyin belki değişik güzel olur 😂
S_x_w yapmaevladim bende hamur ölçüsü ayarlayamıyorum çok geliyor bize o yüzden aldım☺️ tekrar canım istese yine gidip fırından alırım hamuru..bence denenebilir çibörek
yapmaevladim Balim61 patates koyuyorum öyle sevdiğim için,kıyma ,peynir de koyanlar var . Evet bizde pişi diyoruz genelde .
yapmaevladim yuhumgeliy kıymayla hiç yapmadım sevmiyorum hep patates,peynirli yapiyoruz biz ,çibörek ince olursa kuru oluyo sertleşiyo puf puf tercih ediyoruz bizde . Herkes ismini farklı kullandığı gibi tercih meselesi nasıl yaptığın da 😊