Oğlum yeni 2 yaşına girdi eline geçen herşeyi yere atıyor uyku eğitimi vermiştim kendi uyuyor du ama emziğini ve uyku arkadaşını yere fırlatıyor ve ben verene kadar asla uyumuyor oyun haline getirdi artık ne yapacağımı şaşırdım uykuya dalana kadar oda da beklemem gerekiyor tecrübeli anneler bir fikriniz var mı ne yapmalıyım