Merhaba sevgili anneler. Oğlum 4 aylık, doğum kilosu 3410. 3.ayında 7700dü. Bugün 4 ay kontrolü için sağlık ocağına gittik kilosu yine 7800 çıktı. Sadece anne sütü alıyor açlık için ağlaması huzursuzluğu da yok ki sütümün olduğuna eminim. Fazlasını kusuyor da. Sizce sütüm mü yetmiyor hemen mamaya başvurmak istemiyorum. Lütfen fikirlerinizi paylaşırsanız sevinirim ❤️🐥