elizabeth nicocaki77 ben karaca almıştım yumuşacık dokusu falan güzel ama hiç kullanılmadı nerdeyse 3 yaşına girecek kızım. Nerde yaşıyorsunuz bilmiyorum çok soğuk bi yer mi ama çok da gerekli değil bence.