Lina11 merhaba ben de bişey sorabilir miyim ? Bilginiz varsa yardımcı olur musunuz ? 50 gün oldu doğum yapalı, iç ve dıştan dikişlerim vardı , dikişlerim düştü , 40dan sonra vajinal muayene oldum ve spiral taktırdım, doktorum kanama olabilir normal dedi , fakat 1 haftadır kanamam var hiç azalmadı, kaç gün kanama olması normal ? Kasık ağrım vs yok , yardımcı olur musunuz ?