2 gündür müthiş hastayım öksürük burun akıntısı vücut ağrısı ve ateş parol serum vuruldum fakat 3 saat etkiden sonra daha kotu bir şekilde agirlastim acile gittik özele devlette serum takmiyorlsr orada bana harika bir seum hazırlandı vitaminli vs öyle iyi geldiki çok terledim terle attı vücudum şimdi daha iyiyim bebeğime bakacak gücüm var şükürler olsun, Allah şifa versin canım anneler hastalaninca çok zor oluyor