Kızım 15 aylık 2 gündür annemgildeyim şehir dışına geldim yani ilk sabah bebeğimde az bir göz çapaklanması oldu bugün ise gözü çok çapaklanmıştı biri zor açıldı hatta niye olur küçükken bizim de çok olurdu genelde üşüttüğümde olurdu acaba bebeğim üşüttü mü o yüzden mi yoksa göz nezlesi gibi mi oldu ne yarın da olur mu ya korktu çünkü uyanınca