Eşimin yeğeni 40 aylik. K ,g gibi harfleri cikaramiyor hala. Bunun disinda dil gelisimi cok iyi. Dogdugundan beri kelime haznesi hep cok iyi gitti. Simdi dil terapisti arastiriyorlar. Basina gelen var mi? Nasil ogretiliyor bu harfler? Ya da ‘biz hic doktorra gitmedik şu yasinda soyledi’ diyen var mi ? Lutfen tecrubelerinizi paylasin🌸