Merhaba anneler ben Bursa’da yaşıyorum bir şey soracağım bilgisi olan yardım edebilir mi? Bu ay doğalgaz faturam 2 bin geldi ve ödeyemiyorum malesef paramız yetmiyor son ödeme tarihi 26 Ocak ödemezsem hemen kesilir mi? Bir dahaki ayın maaşıyla ödesem o güne kadar sorun yaşar mıyım? Evde bebek var olmazsa borç alacağım etraftan