Kızlar kızım 20 aylıkken kendi emmeyi istemedi bıraktı. 10 gün sonra 2 yaşına giricek ve ben 2 aylık hamileyim. Memeyi bıraktığı ilk zamanlarda süt geliyodu ama şuan hala geliyor ve sarı renkte. Sorum şu böyle süt gelmeye devam edermi. Ben ikinci çocuğumu emzirebilirmiyim o zamana sütüm kesilirmi?