Arkadaşlar birkaç gündür canımı sıkan bir durum var nasıl engellerim bilmiyorum 2 yaşındaki cocugum özel bolgesinin ismini söyleyerek acıyo diyor ve baya şaşkınım nerden duydu nerden öğrendi bilmiyorum neyse arkadaşlar sizlerin başına gelen oldu mu neden böyle diyor acaba özel bolgesinde bir sıkıntı olduğu için mi küçük çişini yaptığı için mi diyor bilemiyorum bana önerilerde bulunursanız çok sevinirim nasıl engelleyebilirim demesini