Gurbetanne3416 normal olanını aldım ben aşırı bir kilo aldırmıyor bir ayda 600 gram aldı benim bebeğim ama artık ona da şükrediyorum iştahsız olduğu için. Sanki diğer mamalara göre daha iyi gibi geldi ama daha bir aydır kullanıyorum tam olarak bilemiyorum da 😔