Pankekkkk Bebegim soğuk algınlığı geçirdi boğazında kızarıklık olduğunu söylediler antibiyotik kullandık ama ses kısıklığı kalıcı kaldı bir türlü geçmiyor ıhlamur yaptım pekmez veriyorum yok sesi hala kısık. Önerilerinizi bekliyorum arkadaslar