P2044 Merhaba güzeller günaydın ❤️ kizlar eşimin KYK borcu 6 yıllık işte yarın bugün af geldi gelecek dedikleri için beklettik , sonunda beklediğimiz haber geldi ama maliye ye gittiğimiz de maalesef işler pek de öyle olmadı … Ödemek için gittik ana parasını güya af geldi ya 5 bin TL GB birşeydi ama 11 TL görünüyor aksine bindirim olmuş galiba … Eşimin arabasına da haciz koyulmuş 😁 biri açıklayabilir mi rC etsem bu işlerle yakınlarda uğraşan oldu mu ? Nasıl oluyor nasıl olacak … Teşekkürler şimdiden cevabınız için 👍🏻❤️
Teemo07 P2044 Faizlere af geldi, ben kontrol ettiğimde ana paraya düşmüştü. Düzenlenmişti yani. Ama cok kişiden duydum maaşına, arabasına haciz gelenleri. Burda da yazanlar olmuştu, belki görüp gelirler posta
Hkgi P2044 ödemedikçe faizleniyor ve gün geçtikçe fazilenen tutar üzerinden faizleniyor böylelikle aşıyor tutar epey. Benimde arkadaşlarımın maaş hesaplarına haciz koyulduğunu biliyorum. Ödedim kurtuldum imkanınız varsa ödeyin hemen. Af falan gelmez gelirsede faizine gelir adı üstünde geri ödemeli kredi bu. Devlet verdiği parayı Söke Söke geri alır maalesef
bebekzeynep P2044 okul bittikten sonra 2 yıl ödeme süresi var o süre dolunca ödemezsenz her yıl erteleme yapabiliyorsunz erteleme yapncada koyuyr üstüne eğer onu yapmadıysanz zaten ödemedignz her ay yine gecikme zammı koyuyor 11 bin olması normal yanı..ayrica 5 bin aldı diye 5 bin ödemiyor canm beyaz eşya endeksli olduğu için ona göre hesaplanyr bende 12 bin almştm 17 küsür ödüyorum.. komple faiz silinmedi yani sadece gecikme zamları silindi benim 800 tl silindi laf oyunu yaptılar anlayacağın😊
P2044 Teemo07 Ana para 5.ooo TL idi işte ama 11.ooo görünmesi garibimize gitti ödenir bir borç ama hani nasıl oldu silinme işlemi onu anlayamadım… Sorduğumuz herkes tam düzenlenme olmadı daha ay sonunu bekleyin diyor ama yarın bugün derken de kaldı gitti borç bilmedim gerçekten…
Cansucp Dedikleri yapmadılar canim resmi gazeteden bakmistim sadece faize çok küçük bi indirim geldi gersey duruyor kısaca benim borc 16bindi 14bin kusur olmus ve ben ana para olan 10bini parça parça odedim hergun 1tl faiz geliyor yetişemiyorum artık yani acikladiklarini yapmadilar herkes mağdur oldu bu konuda
P2044 Cansucp Evet benimde bu konu da kafam karıştı işte varsa indirim neden görünmüyor, yapmayacaksınız neden bekletiyorsunuz umutlandiriyorsunuz asparagas haberle … Odenmeyevek borç değil ama ha bekleyin diyenler var bekledikçe faiz gelen bir borç var … 🙄
P2044 Hkgi korkarım ki faizine de gelmemiş ana paraya raziydik elbette 5 .ooo gibi bir miktarda da 11 .ooo nasıl oldu , indirim neresinde yanlışım baktık diye fikir danışayım dedim canım ❤️
GezginPaNDa P2044 hükümet Her seçim öncesi sanki indirim yapmış gibi milleti kandırıyor haberlerle . Çünkü zaten doğru haber yapan bir haber kanalı da yok Hepsi yandaş olmuş. Işin aslı resmi gazetede yazar doğrusunu oradan okuyabilirsiniz ama faize küçük bir indirim geldi diye biliyorum ben
CaglaOkan76 Birkaç gün bekleyin Cumhurbaşkanı açıklama yapacak bu sefer faizlerin %90ni silinecek şekilde bir af gelecek
P2044 CaglaOkan76 Evet canım ay sonuna kadar daha bekleyin diyen çok oldu karar çıkacak denildi birşey kaybetmeyiz şunun şurasında ne kaldı teşekkür ederim ❤️
P2044 CaglaOkan76 Ya ağzınız fal miydi ❤️ sadece bir kaç saat beklemeye bizim iş çözüldü açıklama geldi Allah a şükür 🤗 teşekkürler
P2044 bebekzeynep şimdi anladım canım ♥️ sabit kalmıyor diyorsunuz en azından bir fikrim oldu hiçbir şekilde mana veremiyordum olanlara yazılanlara
anataraf1leoparbenim P2044 kyk borcu nedir ? Sizin kullandığınız miktar ne kadar bilgilendirirmisiniz merak ettim
P2044 anataraf1leoparbenim Üniversite okurken alınan destek canım ♥️ benim değil ama esimindi ben almamıştım tam bursluydum… 5.ooo TL yardim almıştı geri ödemeli silinecek faiz denildi ama 11.ooo görünüyor diye anlam vermemiştim ama yazisinca anlaşıldı işin gercegi
P2044 Pastaneusuluislakkek evet size başka bir postta rastlamıştım canım havizler kalktı mı kartlardan ?? Nasıl bir yol izlediniz kalktiysa bunun için hepsini mi bir kisimmi ödediniz, teşekkür ederim şimdiden cevabınız için
Haticesalih Canım bi araştırın. Ben de 4 yıl ödemedim normalde 14 bindi faizle 17 olmuştu gecen baktım 3 bin silmişler
P2044 Haticesalih araştırınca kafam daha çok karışmıştı canım ama çünki bekle diyen oldu öde diyen oldu ama şimdi ki kararımız ay sonunu beklemek olmuş faiz olacağı kadar 🫣 ne kaldı şurada yoksa tabiki mecbur odiycegiz yediğimiz gibi ama hani af falan denilince bi Umut etmiştik bizde baya iner diye miktar ama yok
anataraf1leoparbenim P2044 geçmiş olsun ya ünide zor Allah yardımcınız olsun 1 e 3 istiyorlar resmen mezun oluyorsun tasası sarıyor sevinemiyorsun bile
Pastaneusuluislakkek P2044 haciz kaldırma için sizin vergi dairesine gidip başvuru yapmanız gerekiyor. Onda da borcun yarısını mı dörtte birini mi ödetiyorlar emin değilim. Fakat bugün gib.gov.tr ye baktım. Benim faizler silinmiş Allah’a şükürler olsun