tospikannesiiii sabah 9.40 da fix uyanıyor anne sütü 11.11.30 gibi kahvaltısını veriyorum öğle uykusuna geçiyor,uyandığında emziriyorum ise gidiyorum ben işteyken bir kere öğle yemeği yiyor bir kere de ara öğün yapıyor,işten geldiğimde akşam yemeğine oturuyoruz yatmadan önce ara öğün ve anne sütü uyku 😊 drumuz 8.ayda mutlaka sofra yemeklerine alışsın tuzsuz yapın demişti ben yine organik ten yanayım gücümün yettiği sürece..Bambalanin keklerine,biskuvilerine bayılıyor,çubuk krakerlerine de tavsiye ederim 💓 Yulaf mutlaka veriyorum haftada bir veya iki sabah ogunlerinde.Bugday ruseymini ara ogunlerine ekliyorum.İkisi de çok sağlıklı es geçmemek lazım şartlar elveriyorsa.