Happymommy1 bence verebilirsin ben burada bir post açmıştım aylar önce hayırr asla verilmez diyenler oldu doktora gittiğimde ben sormadan o bana su veriyorsun dimi mama alıyor sonuçta dedi, herhangi bir zararı olurmu diye sorduğumda be zararı olabilir en fazla daha çok işer dedi, başlarda ağzında bekletti yutmadı bikaç güne alıştı şuan 11 aylık aylardır beslenme sonralarında çok severek yarım biberon içiyor.