2halime gec kalmadınız ama kitapta 30 ayi geçirememeye dikkat edin diyor. Yani kitaba göre 20 ve 30 ay arasında sihirli bir zaman var bide bebegin hazir olmasi bezinin kuru kalması anne cis kaka var demesi degil yani cok farklı parametreler var. Ama 30 aydan sonra işler çok daha zor olur diyor. Yani bebek sizinle ne kadar az inatlaşir kendi benliğinin ve özgür iradesinin ne kadar az farkında olursa o kadar iyi diyor aslında. Yani kendi kararlari olan bir bebege eğitim vermekle sizin yonlendirmenize ihtiyacı olan bir çocuğa egitim vermek arasında baya farklılıklar var. :) gec degil yani kitap 2 3 gune okunuyor zaten alin okuyun soru işareti kalmaz kafanızda.