Alyask Kızlar bebegım sadece anne sütü alıyor 4 5 gündür kaka yapmıyor sadece emzıren anneler sızın bebısler kaç günde yapıyor ?
deletedmom4842 Alyask Bende emziriyorum benim oğlumda 5 günde bir yapardı kakasını sadece bir kere fitil tarzı şey verdim başka da vermedim artık kendi kendine yapıyor ama normal bu süre de biraz daha bekleyin hala yapmazsa doktora gidip fitil tarzı bir şey vermesini isteyin sizde evde bir çay kaşığı zeytinyağı verin.
Busenin Alyask benimde öyle olmuştu telaşlanmıştım ama doktorum anne sütüyle beslenen bebeklerin 10 güne kadar yapmaması normal demişti 3 aylık olduk şimdi normale dönüyor yavaş yavaş
Alyask deletedmom4842 canım kabızlık Yok yaptığı zaman anlamıyorum bıle hıc ağlamaz yıne de fıtıl verır mı ki
deletedmom4842 Alyask Yapmadığı zamanlar ıkınması kızarması yada ağlaması olmuyor mu bu arada kaç aylık bebeğin?
deletedmom4842 Alyask O zaman iyi bari ıkınma falan yoksa zaten 3.5 aylık olmuş ama kakası için siz bir şey yapmayın uyarma falan belki zeytinyağı verebilirsin ama o kendi yapacaktır eninde sonunda.
[silindi] Alyask sadece anne sütü alıyosa 10 güne kadar normal diyolar. Bizim günde 6 7 kere kaka yaparken binada 6 günde bir kaka yapmaya başlamıştım1 1,5 ay sonra kendiliğinden geçti şimdi günde 2 kere falan yapıyor 5,5 aylık. Panik yapmayıj geçecek
Zeynepkaya Benimde oğlum bir bucuk aylık üç gündür yapmıyor sadecw anne sütü veriyorum küçükken kaç defa yapıyordu yapmayınca korkuyor insan