Kuzum 16 ay 9 günlük çok aşırı iştahlı bir bebek hiç değildi zaten ama iyi kötü yiyordu. Şimdi artık sevdiği şeyleri de yememeye başladı. Emiyor mama falan almıyoruz acaba emdiği için mi ? çok çok çok zor yedirmeye çalışıyorum yada hiç yemiyor
İştahlı herşeyi yiyen bebekleri görünce çok imreniyorum
Napacağımı şaşırdım bu aylarda normal mi acaba yoksa bize özel bişey mi bilemedim aşırı kafama takıyorum bu durumu gece bile aklıma gelip üzülüyorum düşünüyorum