Kızlar merhaba, ilk defa yazıyorum buraya 4 ay 17 günlük oğlum var başından beri sadece sağ göğsümü emiyor artık bundan da geçtim gece sorunsuz memeye geliyor ama gündüz emmek istemiyor artık canım sıkılmaya başladı kilo alamıycak gelişimi düşecek diye çişli bezleri bile dolmuyor çünkü :/ sizin bebekleriniz bu aylarda gündüz ortalama kaç saatte emerlerdi yardımcı olun lütfen