Ayazinannesiseyda merhabalar beeo+UP gibi birşeydi üniversite bünyesinde araştırma öğrencileri formüle etmişti ben yanlış hatırlamıyorsam çocuklar için diye kategorisi vardı ilk onunla başladık sonra farkettiğimde ve istişare edince içerisinde ki Arı sütü oranının azami düzeyde olduğunu öğrendim daha doğrusu o kanıya vardık. Sonra doğal Arı ürünlerini alıp kendim karışımı hergün taze hazırlayıp vermeye başladım. Bu noktada mersinde bir firma var oda dünya arıcıları arasında en doğal ve lezzet ödülü almış içeriği temiz olusundan. Sonraki siparişimi balzem bal diye bir üteci var ege dolaylarında ondan 700 TL civarı saf ürünler aldım (Arı sütü, polen, propolis, arı ekmeği şekersiz bal) bunları hergün sabah yedirdim karışım yaparak