Merhaba arkadaşlar benim bebeğim doğduğundan beri mamayla besleniyor çok arada mememi tutuyor 2 haftalık olana kadar her beslenme sonrası kakasını yapardı ama sonrasında gaz sancıları ve kabızlık başladı günde bir kere kaka yapıyor ama top top kabız yani bi önerisi olan var mı ne yapabilirim geçmesi için