Merhabalar Mersin’de oturuyorum ama tatil için 2 haftalığına Ankara’ya geldim bebegim 4.5 aylık beşiği alisan bir bebek çevrede emanet alacağımız kimse yok. Kullanmadığınız beşik varsa 2 hafta için ödünç alabilir miyim? İsterseniz ücretini de verebilirim. Şuan için sifirlarini alamam ve evde de 2 tane beşiği var. Biraz çekindim yazmaya ama 3 gündür yanımda yatirmaya calisiyorum yatmiyo bi turlu