Kızlar 8 ayımızı doldurmak üzereyiz. İlk 4 ay sadece anne sütüyle beslendi daha sonra sütüm azaldığı için mama+meme şeklinde devam ettik şu anda günde 3-4 kere emiyor ve mama yiyor ağırlık mama tabi. Bu zamana kadar aptamil kullandık ama son 10 gündür resmen doymuyor bizimki ve çok çok sık acıkıyor🤦🏼♀️ Aptamil 1 numarayı kullanırken böyle olmamaıştı 2 numaraya geçince işler değişti bence. Daha uzun süre tok tutan bir mama öneriniz var mı? Şu an aklımda SMA ve BEBELAC var