Merhaba Anneler;
Oğlum 3 yaşına girecek geçen yazın başlamıştım tuvalet eğitimine çok güzel gidiyordu söylüyordu çişini yapıyordu sonra söylememeye başladı bu aralar deniyorum çişi gelince asla söylemiyor bezini çıkarıyorum hep altına yapıyor rahatsız olup da çiş yaptım demiyor var mı benim gibi hala söylemeyen ne yapmam lazım nasıl ilerlemeliyim