Svscgdm canım ya seni çok iyi anlıyorum ablamın ikizleri var bütün hayatını onlara adadı herşeyden vazgeçip onlara baktı. sabırlı olmaya çalış bende oğluma sesimi yükseltiyorum bazen sonra çok çok pişman oluyorum içim içimi yiyor onlar çok küçük daha karşılarında kendilerinin 4 katı bi canlının bağırması çok korkutuyordur kendimizi onların yerine koymamız lazım ama sabır taşıyor bazen işte 😞