Yine Yeniden “Uyku postuylaa” Merhabalaarr
Bugün tam 4 ay olduk Kolik bir bebeğim vardı Şükür gazımız düzene girdi önceye nazarann ama uykumuz artık yok denecek kadar az araştırdığım kadarıyla 4 ay uyku gerilemesi olarak düşündüm yaşayan ya da ne kadar sürüyor ne yapılması gerekiyor bilgisi olan var mı acaba Yardımlarınıza ihtiyacım var 🙏🏼
Gündüz uykumuz asla yok yani en fazla yarım saat uyuyor saatlerce çabalıyorum yapmam dediklerimi yapıyorum tabi ki kucakta zıplaya zıplaya uyutma sallama memede uyutmaya çalışma yani sürekli şekil alıyoruz sonunda uyuyor on dakika en fazla yarım saat ve uyandıktan 10 dk sonra başlıyo mızırdanma ağlama hep uyumak istiyor ama asla uyumuyor direniyor gece yine daha iyiydik şimdi oda çok kötü akşamları çook ağlıyor 2.ayına gidiyoruz kolik ağlamaları gibi ağlıyor ne yapacağımızı şaşırdık Doktor kilo boy baş boğaz kulak bakıyor sıkıntı yok diyip birşey söylemiyor Bu durumu yaşayan var mı yani Anlamıyorum kızım yaşanması ne varsa yaşıyor ağır kolikti atakları çook zorlu geçiyor yani ağrıdan mı ataktan mı gerilemeden mi bilemedim
Birde 2.ayda salya akmaya başladı eller asla ağızdan çıkmıyor şuan inanılmaz yoğunlaştı sırılsıklam ve eller hep ağızda çektiğim anda ağlıyor elimi tutuyor ağzına götürmeye çalışıyor yani diş diyeceğim ama erken değil mi damakları normal gözüküyor yaklaşık bir aydır böyle diyebilirim bu dönemde bebişi diş çıkaran oldu mu ?