Aaa bende burda bekleyeyim, ek gidaya gectikten 1 ay sonra bir gunde mama reddi yasadik😓 3 saatte bir mama verdigim cocugum asla mama yemior, sadece ek gida, (emmiyor buarada). 7aylikken basladi mamareddi suanda 8aylik gece bir kez tek oda zorla cok ac oldugu icin yiyiyor