Bebegimin bacak aralarında etinin arasında daha doğrusu kesik izi gibi pişik var kanıyor hatta bazen nasıl geçirebilirim onu idrar yolu enfeksiyonu olduğu için krem kullanamıyorum onu da söyleyeyim de başına gelen oldu mu kızlar hiç böyle koltuk altında da oluyor