Hkgi Gece bir kere çişe kaldırırsam sabaha kuru kalkıyoruz. Ama kaldırmadığın zaman ıslanmış oluyor sizce kaldırmalı mıyım yoksa kaldırmamalı mıyım.? Kaldırırsam kendisi içim sorun olmuyor yağıp tekrar dalıyor uykuya ama uykusu bölümlünde istemiyorum.
Hkgi Pasa27 30 aylık 12. Gün bugün 3 günde öğrendi çözdü ama gece işte durum söylediğim gibi kaçırma oluyor
Hkgi Neziha122 zaten bi kere 4 gibi kaldırıyorum bence geldiğini hissediyor o da kıpırdıyor çünkü kaldırmaya devam edeyim napayım 🤷🏻♀️