D-Ayyildiz1 21 ayını geçmiş kızım 4 5 gündür yemek biriktiriyor ağzında ben verdikçe yutmak yerine biriktirip sonra ağlayıp çıkarıyor bunun sebebini bilen benim gibi yaşayan var mı bundan öncesine kadar yiyordu çıldırmak üzereyim 😫