Kızlar geçen hafta üst solunum yolu enfeksiyonu çıkmıştı boğazı tahrişti öksürüğü vardı. Doktor kan aldı bakterisel bişey olmadığı için antibiyotik vermicem burunu açın demişti. Ama öksürüğü beni çok korkutuyordu yavrum boğulur gibi böle mosmor olarak öksürüyordu. Başka hastanenin aciline gittik gece yatış yaptılar😔 dün solunum sıkıntısı yoktu bugün başlamış… sabah süt vermeye gittim görmek istemedim onu öle dedim görürsem kötü olurum.. varmı aranızda böle başına gelen, bebekte sonradan sıkıntı oluyor mu, nelere dikkat ettiniz sonrasında.. tecrübelerinize ihtiyacım var