Herneyse_00 Hanımlar dün sabah oğlumu sütten kestim. Ama inanilmazzz bı ağrı var dün akşam dayanamadım sagdim 2 saat sonra yine davul gibi sistiler. Şuan da çok fenayım. Nasıl gidecek bu sütler akıl verin lütfen 😐😭😭
tubasd Herneyse_00 birdenmi kestiniz birden kesince oluyor genelde öyle. Tarayın ve elinizle az az sağım yapın sağma makinasıyla yaparsanız süt üretmeye devam eder
Herneyse_00 2cocuk_1anne_ soğuk uygulayın derken buz filan mı koyayım ya çok kötüyüm 3 gün geçti bı ilerleme yok
2cocuk_1anne_ Herneyse_00 bir havluyu soğuk suyla yıkayıp göğüslerinizde koyun bekletin Çok geçmiş olsun inşallah hemen geçer 🌸
superrrmom Herneyse_00 duşa girin yeşil kalıp sabun ile iyice yıkayın gögüslerinizi sonra ucundan tutup bir kaç defa çırpın sonrada su ile durulayın geçecektir
Demirac19 Herneyse_00 yaa 😕 çok üzüldüm geçmiş olsun süt kesen besinler tüketseniz ve aktardan süt kesen bitkiler alsanız?
Herneyse_00 superrrmom inanirmisin duşa girmeye korkuyorum su sütümü cogaltacak diye ama denicem inşallah ise yarar
Herneyse_00 Demirac19 yaa aldım aldım canım hayıt otu ada çayı karıştırıp içiyorum. Bugün de soğuk limonla masaj yaptım yok banamısın demiyo. Sütüm çok maşallah ara sıra elimle sagiyodum rahatlatıcak kadar ama biri resmen tıkandı:( napcam bilmiyorum
Sarem34- Herneyse_00 aaa çok geçmiş olsun normalde emzirirken de öyle dolarıydı göğsünüz ? Benim bir yaşından sonra emmesi azaldığı için göğüs dolması da bitmişti
Herneyse_00 tubasd evet birden kestim ondan oldu galiba bide sütüm hep çoktu zaten hiç düşünmedim böyle olacağını
Herneyse_00 Sarem34- aynenn sütüm doğumdan itibaren çoktu azalmadı hiç bende böyle olacağı hiç aklıma gelmedi 🥲
Herneyse_00 Mukaddesaksoy yaaa annelerin derdi bitmiyo hiç valla 😄 emseler bı dert emmeseler bı dert 😂