Oldugugibibiri bebeğinizin sağlığı yerinde olduğu için şükredin bence, bırakın uyusun, uyansın, uykusuz kalın ama yeter ki sağlığı yerinde olsun, 18 gündür yoğun bakım kapılarında çaresiz bekliyoruz, herseye hazırlıklı olun bebeği kaybedebiliriz gelip 10dk annesi görsün dediler, doğdu doğalı sadece 1 kere uzaktan gördüm, ne dokunabildim, ne koklayabildim, ağla ağla gözümde yaş kalmadı, rabbim yavruma acil şifalar versin inşallah, bizde uykusuzuz ama üzüntüden, keşke bebeğimiz sağlığına kavuşup yanımıza gelse de uyumasak bizde 😪