Hyryygt Arkadaslar bebegimin ust disleri ayrikti cok takmiyodum dun doktor bakti ust dudak bağı var dedi. 2 yasina kadar bekleyelim sonra bakalim dedi. Basina gelen var mi???
Tospagam Hyryygt bizde de var dudak bağı ve dişleri ayrık dişçiye gittiğimizde dişleri tamamen çıktığında kapanabilir bekleyelim dedi ama o iki diş arasında ki boşluk deli ediyo beni
Poncikbirannis Hyryygt 24 yaşındayım benim hala var, ne rahatsız ediyor ne de birşeye engel oluyor, dişlerimde ayrık değil gayet düzgün bu kadar takmayın bence
Tugba88 Hyryygt eşimin 8 yaşındaki kızımın 3 aylık oğlumun dudak bağı var hiç bi sıkıntı yaşamadık şimdiye kadar
Hyryygt Tospagam ya sut disi hadi duzelecekte. Sonrasida bole cukarmis ameliyat olmazsa dojtor da dedi 2 yasina kadar bekleyelim çekilebiliyor geri o bağ drdi ama :(
ZeydinAnnesi7 Hyryygt şuan kaç aylık bebeğiniz? Bizimde üst dudak bağı var yaşına girecek yeni fark ettik üst dişlerini kontrol etmk için resmen yapışıj dudağı ortadan, 🤦♀️ şimdiye kadar nasıl fark etmedim
Tospagam ZeydinAnnesi7 oğlum 18 aylık oldu çocuk doktoru gerek yok dedi onu sorun etmeyin dedi bekleyip görücez bakalım sorun oluşturur mu diye
Hyryygt ZeydinAnnesi7 ben fark etmistim bebekken ama pek unursamadim sonra doktor muanesinde doktor fark etti.
Tospagam ZeydinAnnesi7 oğlumun öyle fazla bi kelime dağarcığı yok zaten belli şeyler anne dede mama gibi 😇