Snese1616 mide gazı yoktur ama bağırsak gazı vardır canım her bebekte olur biz sadece mide gazını çıkartabiliyoruz besinleri sindirirken bağırsak gazı oluşuyor o daha çok rahatsız ediyor.
Birde oda koşulları iyi olmayabilir çok sıcak ya da istediğinden soğuk ya da sadece seni yanında istiyordur