Yeni-anne22 Ayından sonra gece kaç saatte bi emziriyosunuz kızlar ben bebeğim ne zaman uyansa o zaman emzirmeye başladım bazen 2 saatte bazen 4 saatte bi uyanıyo bazen daha fazla kalkmıyo emmek için bende kaldırmıyorum uykusunu bölmemek için ama yanlış mı yapıyorum acaba kaç saatte bi emmesi gerek bu aylarda tecrübeli anneler nasıl yapmam lazım
nazlimom_ Yeni-anne22 2. Ayından sonra kaldırmadim doktorumuz uykuya ihtiyacı var dedi zaten 3. Ayın sonlarında 4. Ay atağı başladi 10 aylık olcaz atak başladğı günden beri saat başı kalkıuoruz😂
2cocuk_1anne_ Yeni-anne22 2 ay 28 günlük kızım 40 dan sonra kendi ne kadar istediyse o kadar uyudu İlk zamanlar 2 saatte bir uyandı emdi geri uyudu Sonra süre arttı bazen 4 saat bazen biraz daha fazla uyudu Acıktığı zaman dızırdandı hep alıp emzirdim Uykusunu açacak şeyler yani konuşma güldürme alt değiştirme (kaka yapmadığı sürece) yapmadım Kilosu çok iyi
Kereminannesiii Yeni-anne22 kendi uyandığı zaman emziriyorum. Ağlamasını beklemiyorum ama arandığını anladığım an emziriyorum. Bazen 2 saat oluyor bazen 4 saat. Doktoru da uyandırmayın bırakın uyusun dedi
Agaclargibi Ben üç ay boyunca iki saatte max üç saatte bir emzirdim uyanmadığında rüya beslenmesi yapıyorduk sonra ne zaman uyanırsa sürecine geçip bıraktım oğlum şimdi altı aylık
Yeni-anne22 Agaclargibi rüya beslenmesi nasıl bişey acaba bebeğim bazen çok uzun uyanmıyo 5-6 saat bile uyuduğu oluyo bende ellemiyorum yanlış mı yapıyorum bilemedim
Bettulll Bende 2.ayın içindeyim 2,5 saatte bir besleniyoruz aslında açken kendi ağlayıp uyanıyor zaten ama bende bunu merak ediyordum
Yeni-anne22 Bettulll evet kendisi acıkınca uyanıyo onun dışında ben uyandırmıyorum artık ama acaba yanlış mı yapıyorum emin olamadım
Agaclargibi Yeni-anne22 canım hiç uyandırmadan kucağıma alıp memeyi veriyordum uyuyarak yiyordu hala bazen yapıyorum
nazlimom_ Yeni-anne22 4. Ay atağında gece kalkayı alışkanlık ettiği için 10. Aydayız hala devam ediyor şimdide başladı atağımız 10. Ay uyku gerilemesi 😂😂😂
Yeni-anne22 2cocuk_1anne_ bizimde kilosu iyi gidiyo o zaman ben uyandırmamaya devam ediyim ya kendisi ne zaman isterse kalkıyo zaten emmek için
Yeni-anne22 Agaclargibi benim bebeğimde uyanmıyo canım genelde mızmızlanıyo sesine kalkıp emziriyorum gaz sancısı varsa uyanıyo emdikten sonra yoksa uykusu bölünmüyo hiç