[silindi] geçen hafta aynısını yaşadım ishal kusma acile gittim serum taktılar hiç bir düzelme olmadı akşama doğru başka hastaneye gittim serum taktılar tekrar ilaç verdiler ama hem cocuga bakıp hem hasta olmak gerçekten cok zor doktorun verdiği ilaçları kullandım ıhlamur içtim bol bol su içtim ama 1 haftaya yakın çektim o dönemde de emzirdim doktor bişey olmıcagını söyledi