gamzebozkurt01 Hanımlar merhaba bebeğim yeni 5 aylık oldu ama hemen hemen her gün günde 2 veya 1 kere kaka yapıyor daha önce böyle değildi 2 güne bir 1 defa yapardı mama ile besleniyor böyle olması normal mi doktora götürmeli miyim
Ceydakocyildiz8 gamzebozkurt01 canım demek ki bebeğinin bağırsakları doluyor ki kaka yapıyor beslenmesi güzel anlamına geliyor bence normal ama içinde kuşku kalıcaksa götürmelisin doktora 😌💐
Sess gamzebozkurt01 sen her gün yapmıyo musun aşko o da insan artık her gün yapıcak 😂 çok az yemek yediği günlerde yapmayabilir
Dunyamsensn2008 gamzebozkurt01 Çocuk hep aynı olmaz beslenme iyi olduğu için de çok yapar ishal mi mesela ishal olduğunda da günde 2 kere anormal birşey değil bizde yapsın diye dua ediyoruz
gamzebozkurt01 Ceydakocyildiz8 ilk bebek olunca bilmiyorum tabi korktum açıkçası çok düzenli gidiyorduk 2 güne 1 yapardı 1 kere ama bu aralar bir kaç gündür her gün günde 2 defa kaka yapiyor bazen 1 kere yapıyor ama istisnasız her gün oluyor bu az da olsa yapıyor çokta olsa yapıyor ve aşırı gaz çıkarıyor artık
gamzebozkurt01 Ceydakocyildiz8 doğduğundan beri hip 1 kullaniyorum güzel kilo felan aldırıyor yani bu zamana kadar hiç şikayet olmadı mamadan kaynaklı
gamzebozkurt01 Sess doğru söylüyorsun ama ilginç geldiği için sordum ben her gün yapmıyorum aşko bende bağırsak problemi var 😊
gamzebozkurt01 Dunyamsensn2008 yok hayır ishal değil normal yapıyor sarı renkte ozaman yapması iyi birşey bunu anladım 😊