Bebeğim 4 aylık
Normalde de sağ tarafı sol kadar istekli emmezdi ama 4. Aya girdik bi cesarete geldi sağ memeyi emmiyor aglıyor oraya gelince ama solu aglarken bile nasıl tutuyor
Gecici bir sreç midir
Cünkü öncesinde emerdi
Ne yapmam gerekir düzeltmek için ?