Yagiss Oncelikle asla kendinizi yetersiz hissetmemelisiniz. O kadar zor bir seyin ustesinden gelmeye calisiyorsunuz ki saglikla bu zamana getirdiginiz icin gurur duymalisiniz. Bir cok insan tek bebege bile yetisemiyor, zorlaniyor. Benim ikizlerim var, ben de sagmaya vakit bulamiyorum cunku dinlenmeye de ihtiyacim var. 3 bebegi dusunemiyorum bile. Bana gore ucuz anneleri super kahramanlar. Helal olsun hepinize. Hem bebekler mamayla da buyur onemli olan fizyolojik ve psikolojik olarak saglikli bir anneye sahip olmalari. Ama kafaniza cok takiyorsaniz kendinize kucuk hefefler koyun ornegin gunde sadece bir kez sagim yapacagim diyin ya da 2 gunde bir 1 kez sagim yapacagim diyip onu uygulamaya calisin.