Ben de cok sorun yasadım basta kanadı daha düşmeden tam düşecekti o sırada. Düştü ve Nitratla yaktılar sonra kapanmadı göbek akıntısı oldu kanlı iltihaplı gibi bi daha götürdğm tekrar yaktı. Gecmezse cerraha gidecektim. Cok sükğr bi hafta öyle aktı sonra göbek kapanınca durdu. Göbegin içi acıktı zor kapandı benim bebegimin.